ייעוץ דיגיטל
וליווי פרויקטים דיגיטליים

שירותי ייעוץ דיגיטל לשיפור ביצועי שיווק ולהתייעלות תפעולית

אנו מלווים ארגונים, חברות ועסקים בתכנון, יישום וניהול של פתרונות ופרויקטים דיגיטליים מתקדמים, להגדלת הכנסות והקטנת הוצאות.

מדוע להעמיס על התקציב גם את ההוצאה עבור ייעוץ דיגיטל ? התשובה מתחלקת – איך לא?! – לשלוש: חדשנות, ביטחון וחיסכון.
ייעוץ דיגיטל בראייה כוללת – שיווק, תוכן, טכנולוגיה – תורם להשבחת הפתרון והתוצרים, מקטין את הסיכון לטעויות, ומייעל את הדרך באופן משמעותי.

היועץ (או צוות הייעוץ) הוא משאב העומד לרשות מנהלי הפרויקט, צוותי האפיון, העיצוב, הפיתוח וכל הגורמים המעורבים בפרויקט.

ייעוץ דיגיטל יכול להיות שירות נקודתי וקצר, או פרויקט ייעוץ מקיף ומתמשך. תוכנית הייעוץ מותאמת למאפיינים של כל פרויקט ולצרכי ומשאבי הלקוח.
כל תוכנית ייעוץ היא מודולארית ומאפשרת ללקוח לבחון את האפקטיביות ולהתקדם בקצב שלו.

תחומי הייעוץ

פתרונות שיווק&תוכן

  • אסטרטגיית תוכן ותמהיל ערוצים
  • בניית אתרים – אפיון ויישום
  • ניהול ערוצי תוכן דיגיטליים
  • אופטימיזציה של תוכן / SEO

פתרונות הארגון הדיגיטלי

  • ניהול קשרי לקוחות
  • פלטפורמות לניהול משימות
  • כלים לניהול פרויקטים
  • ניהול ידע ושיתוף ידע

שירותי ייעוץ דיגיטל נותנים מענה לשלושה אתגרים שניצבים – כיום, ולטווח ארוך – בליבת הפעילות של כל ארגון, קטן כגדול:

  • שיווק אונליין
  • תוכן רב-ערוצי
  • טרנספורמציה דיגיטלית.

אנו מביאים לכל פרויקט ניסיון יוצא דופן, את הידע העדכני ביותר, ראייה ארוכת טווח וחשיבה פרקטית “מחוץ לקופסה”.
העובדות מדברות בעד עצמן; פרויקטים להם אנחנו שותפים נוחלים הצלחה מתמשכת, מתאפיינים בגמישות גבוהה לצרכים משתנים ויוצרים ללקוחותינו יתרון תחרותי ארוך טווח.
דוגמאות נבחרות: לקוחות ופרויקטים.

ייעוץ דיגיטל – מה אתם מקבלים?

שירותי ייעוץ דיגיטל עשויים לכלול שורה של תוצרים, משימות ופעילויות בהתאם לתוכנית הייעוץ ולהעדפות הלקוח:

  • מסמכי ייעוץ – המלצות, ניתוחים, סקירות, תחקירים, חוות דעת, אפיונים ועוד
  • השתתפות בדיונים – ישיבות וערוצי שיחה דיגיטליים
  • זמינות לשאלות
  • פגישות אישיות – מנהלים, אנשי מפתח ואחרים
  • הרצאות
  • סדנאות

הצעד הראשון הוא הגדרת היעדים לטווח הקצר והארוך. בהתאם ליעדים נבנית תוכנית ייעוץ מומלצת הכוללת מספר שלבים.
ההתקדמות היא בהתאם לשביעות רצון הלקוח.