הכשרה דיגיטלית
למקצוענים, למנהלים ולבעלי עסקים

הכשרה דיגיטלית מבטיחה תפוקה מירבית ומיטבית מן ההשקעה הדיגיטלית.

אנו מספקים ללקוחותינו תוכניות הכשרה דיגיטלית לצוותים מקצועיים ולמנהלים, באמצעות מערך של סדנאות דיגיטל ממוקדות ומעשיות.

מיתוג במרחב הדיגיטלי

  • הבנת המיתוג: יש לכם לוגו, נייר מכתבים וכרטיס ביקור – מה הלאה?
  • ארגז הכלים לניהול המיתוג בעידן הדיגיטלי
  • כוחו של הדומיין

קידום אורגני

  • מהו קידום אורגני ומה גוגל יכול לעשות בשבילך?
  • אופטימיזציה של אתר האינטרנט
  • אופטימיזציה של התוכן

אתר אינטרנט – יותר מכרטיס ביקור

  • תכנון ואפיון אתר אינטרנט אפקטיבי וגמיש לעסק
  • ניהול הפיתוח והיישום
  • תפעול האתר – תוכן ותחזוקה טכנית

דף פייסבוק עסקי

  • הקמת דף פייסבוק עסקי
  • ניהול דף פייסבוק עסקי
  • ניהול פרסום בפייסבוק

טיפול בתמונות לאינטרנט

  • שימושים בתמונות באתרים, מדיה חברתית וערוצים נוספים
  • כלים פשוטים וזמינים לעיבוד תמונות (צבעוניות, משקל, כותרות וכד')
  • תהליכים ודוגמאות

כלים לניהול קשרי לקוחות

  • אתר האינטרנט ככלי שירותי
  • קשרי לקוחות בפייסבוק
  • ניוזלטר, הודעות

קידום ממומן במרחב הדיגיטלי

  • פרסום בגוגל
  • פרסום בפייסבוק ובאינסטגרם
  • פלטפורמות לפרסום תוכן

מטרת הסדנאות להעצים יכולות של צוותי שיווק ותוכן, לקצר תהליכי הטמעה של פתרונות דיגיטל, ולספק למנהלים כלים לשליטה ובקרה על פרויקטים דיגיטליים.

סדנאות אלו מהוות חלק מתהליכי ייעוץ דיגיטל וליווי פרויקטים והן נבנו על בסיס התמודדות יומיומית עם האתגרים והדילמות של העידן הדיגיטלי.

מבנה הסדנאות

כל סדנא ממוקדת בנושא ספציפי ומורכבת משלושה פרקים המשלימים זה את זה ומעניקים למשתתפים תמונה איכותית מקיפה של הנושא הנדון.
כל פרק בסדנא נמשך כ-90 דקות: 70 דקות הרצאה פרונטלית והדגמות, 20 דקות לשאלות ולדיון.
בין הפרקים הפסקה של 15 דקות.
סה"כ זמן הסדנא: 5 שעות, 4.5 שעות לימוד נטו.

מספר המשתתפים בכל סדנא: עד 20 משתתפים.
ניתן לקיים את הסדנאות בכל זמן נוח, בכלל זה בסופי שבוע (בתוספת מחיר).

הציוד הנדרש בכל סדנא: מחשב עם חיבור לאינטרנט, מקרן ומסך, לוח וגיר. כמו כן נדרש לספק מים/שתייה קלה, שתייה חמה וכיבוד קל למשתתפים.

סגירת תפריט