רונן מאיר
שיווק, תוכן, טכנולוגיה

כרטיס ביקור: רונן מאיר, מומחה לשיווק באמצעות תוכן ויועץ בתחומי הדיגיטל.

רונן מאיר הוא אסטרטג, מאפיין, כותב, עורך, תסריטאי, מנהל קריאטיבי, מנהל ועורך אתרים וערוצי תוכן. שותף לפרויקטים דיגיטליים מן הגדולים והמשפיעים בישראל.

בפעילותי המקצועית אני משלב את שלושת תחומי הידע – שיווק, תוכן, טכנולוגיה – על מנת לתמוך באסטרטגיה העסקית של לקוחותיי. יש לי ניסיון עשיר במיוחד במגוון יוצא דופן של שווקים וענפים, רקורד של רעיונאי ואסטרטג פורץ דרך ומיומנות תוכן ברמה עילית.

התחלתי את הקריירה המקצועית כקופירייטר בענף הפרסום. צמחתי להיות מנהל קריאטיבי וחבר הנהלה במשרד הפרסום המוביל בישראל (קשר-בראל).
במשך כ-12 שנה כפרסומאי הייתי שותף, יצרתי וניהלתי קמפיינים ופרוייקטים בולטים עבור חברות ומותגים מובילים במשק הישראלי. למדתי את תורת השיווק, סודות הפרסום ואת רזי ההפקה של תוכן לעיון, צפייה והאזנה.

בשנת 1995 גיליתי באקראי את עולם האינטרנט וזיהיתי את הפוטנציאל העצום (תכלס, אני מראשוני מקצועני האינטרנט בעולם). פרשתי מענף הפרסום ופתחתי חברה לאפיון פתרונות אינטרנט (RMconcept).
במשך כ-15 הייתי שותף בכיר והובלתי כמה מפתרונות האינטרנט החשובים ופורצי הדרך בישראל עבור בנק לאומי, סלקום, מגדל, נס טכנולוגיות ועוד שורה של חברות, מותגים ועסקים מובילים בתחומם. בתקופה זו חוותי בזמן אמת את התפתחות המרחב הדיגיטלי, תוך התמודדות יומיומית עם האתגרים החדשים של העידן הדיגיטלי.

בשנת 2010 נמכרה RMconcept לקבוצת פיונט, המתמחה בפיתוח פתרונות אינטרנט, בה שימשתי במספר תפקידים, בכלל זה ביסוס מערך התוכן של הקבוצה.

בתקופה זו התבשלה ההבנה כי לאחר התבססות האינטרנט כזירה המרכזית לשיווק, האתגרים הבאים של חברות ועסקים בעידן הדיגיטלי הם בתחום ניהול התוכן (כל עסק מו”ל) והתפעול (הארגון הדיגיטלי).

החל מ-2014 אני פועל במסגרת עצמאית (RMCM) בשני תחומים אלה.

סגירת תפריט